Ukupno pregleda

UKUPNO POSJETA
dishwasher

petak, 10. decembar 2010.

poplavijada.me


          

                Isprovociran izjavom jednogmungosa, odlučio sam da mu se obratim putem bloga, ovim tekstom. Dok sam sjedio u kafiću i pio kafu, čuh jednog mungosa, dok je na televiziji išao insert o poplavama u našoj zemlji, kako pun sebe i bez trunke srama veli: ’’A prekurčiste više sa tim poplavama!’’.

                Znam ja da bi ti zabalavio da je počeo kakav rijaliti šou, to je program za tebe i tvoj siromašni IQ. Ali ako te već boli kurac za ljude štoostadoše bez kuća, ukaži im makar malo poštovanja tako što ćeš tu svoju vilicu, koja više liči na fioku, zadržati zalijepljenu za gornju čeljust!

                Nego, da te pitam tigre: ’’Učinje li išta da pomogneš tim ljudima koji u par dana izgubiše sve ono što su stvarali cio svoj život?’’

                Učinje li išta da se one pomamljene zmije spriječe da ne gmižu po kućama, po dječijim sobama?! Vidim ti ’kailu’ debljine malog prsta, HTC na stolu, Golf VI  na parkingu, pa da te pitam: Dade li i ti neki euro da pomogneš?

                Ovaj put si me isprovocirao do te mjere da ti tekst posvetim, a pobrinuću se i da ga pročitaš, ali dobro pazi što ćeš sljedeći put reći, ako ovaj narod zadesi nekakva nepogoda, a ja i ti se zadesimo na istom mjestu kada ti dobiješ animalno-abnormalnu potrebu da nešto laješ!

2 коментара: